Podpora

Zákaznická podpora

Nefunguje Vám internet nebo máte jiný problém s některou z našich služeb? Přečtěte si Nejčastější problémy a jejich řešení. Pokud problémy přetrvávají, neváhejte nás kontaktovat.

Před nahlášením problému si prosím projděte Nejčastější problémy a jejich řešení. Ušetříte nám tím čas a sobě peníze.

Ceník podpory

 Chyba u SimelonuChyba u zákazníka
Práce technika0,-80,- / 15 min.
Příplatek za servis z příčiny na straně klienta150,-150,-

Pokud je chyba na straně zákazníka a je poškozeno například zařízení, kabel či jiný materiál, hradí zákazník i tyto výlohy.

Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Nejčastější chyby na straně zákazníka

  • Zrestartovaný router tlačítkem reset – došlo ke smazání nastavení.
  • Změněné či smazané nastavení počítače.
  • Překousané kabely od domácích mazlíčků.

Nejčastější problémy na straně Simelonu

  • Výpadek konektivity – tento problém se vyskytuje zřídka a týká se všech našich zákazníků – vždy se jej snažíme vyřešit co nejdříve s nejvyšší prioritou.
  • Výpadek vysílače – stává se, že uhodí blesk do zařízení, které se stává nefunkčním. Tento problém poté postihuje určitou oblast zákazníků – řešíme jej prioritně.

Nejčastější problémy a jejich řešení

1. Kontrola kabelů

Zkontrolujte, zda jsou všechny kabely řádně připojeny do počítače a zda je v zásuvce napájecí adaptér zařízení (většinou routeru).

2. Restart zařízení

Nefunguje-li stále připojení k internetu, zkuste odpojit ze zásuvky zařízení (většinou router) a za 20 sekund jej opět připojit. Po startu zařízení (přibližně 60 sekund) zkuste připojení k internetu znovu.

3. Kontaktujte nás

Nepomůže-li žádná z těchto možností, kontaktujte nás na čísle +420 391 009 400, kde Vám rádi poradíme, případně domluvíme návštěvu technika, který Váš problém vyřeší.

Dbejte na správné nastavení

Nastavení SMTP pro odesílání elektronické pošty

Správné nastavení SMTP pro odesílání pošty ve Vašem poštovním klientovi je: mail.simelon.net

Přesunout se na začátek